Aparıcı kosmetika və parfumeriya mağazalar şəbəkəsi olan İDEAL şirkəti “MALİYYƏ ANALİTİKİ” vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Tələblər:

  •                 Ali təhsil (iqtisadiyyat, maliyyə).
  •                 MBA dərəcəsi olan namizədlərə üstünlük veriləcək.
  •                 Maliyyə analitiki və ya maliyyə meneceri vəzifələrində ən azı 3 il iş təcrübəsi. 
  •                 Maliyyə idarəetmə uçotunu əla səviyyədə bilmək.
  •                 Maliyyə hesabatlarının əsas formalarını əla səviyyədə bilmək.
  •                 MS Excel proqramından yüksək səviyyədə istifadə qabiliyyəti (makrosların yazılması təcrübəsinə üstünlük verilir).
  •                 İnformasiya analizinin əsas metodlarını bilmək.
  •                 Analizin nəticələri və tövsiyələrini Power Point proqramında təqdim etməyi bacarmaq.
  •                 Azərbaycan, rus və ingilis dillərini yüksək səviyyədə bilmək.
  •                 Analitik düşüncə bacarığı, sistemlilik, diqqət, məsuliyyət, ədədi məlumatları şərh və təqdim etmək.

Əsas məqsədlər:

  •                 Şirkətin fəaliyyətini təhlil etmək.
  •                 Gələcəkdə investisiya qərarlarının qəbulu və gələcək gəlir/xərclərin hesablaması zamanı istifadə olunması məqsədilə iqtisadi şəraitlərin proqnozlaşdırılması üçün maliyyə informasiyasını təhlil etmək.
  •                 Müqavilələrin imzalanmasının məqsədəuyğunluğu təhlil etmək.
  •                 İqtisadi, hüquqi və sahə üzrə məlumatı, həmçinin Şirkətin maliyyə hesabatları və dövri mətbuatını toplamaq.
  •                 Maliyyə göstəricilərini hesablamaq.
  •                 Maliyyə tədqiqatları həyata keçirmək.
  •                 Maliyyə riskinin səviyyəsini qiymətləndirmək.
  •                 Maliyyə hesabatlarını hazırlamaq.

İş şərtləri:

  •                 Əmək kitabçası üzrə rəsmiləşdirmə.
  •                 Beş günlük iş qrafiki
  •                 Mehriban peşəkarlar komandası.
  •                 Şəhərin mərkəzində ofis.     

 

Vəzifə və arzu olunan əmək haqqını qeyd edərək CV-lərinizi cv@ideal.az ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

Yalnız yuxarıda qeyd olunmuş tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibə üçün dəvət olunacaqlar.







MAĞAZA DİREKTORU


Aparıcı kosmetika və parfumeriya mağazalar şəbəkəsi olan İDEAL şirkəti “Mağaza direktoru” vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

 

Tələblər

 

  •          Ali təhsil.
  •          Mağaza direktoru/administratoru vəzifəsində ən azı 2 il iş təcrübəsi.
  •          Alıcılara göstərilən xidmət prosesinin qayda, metod və standartlarını, satış sistemlərini bilmək.
  •          Mallarınuçotmetodları, mallarınuçotuprosedurlarını bilmək, onlardaolantələbatınhesabatını aparmaq.
  •          Marketinq və menecmentin əsaslarını bilmək..
  •          Personalın idarə olunması və motivasiyası metodlarını bilmək
  •          FK (Excel) –dən yüksək səviyyədə istifadə etmək bacarıqları.
  •          Savadlı nitq qabiliyyəti, Azərbaycan, rus dillərini yüksək səviyyədə bilmək.
  •          Yüksək səviyyəli təşkilat qabiliyyətləri, liderlik, ünsiyyətlilik, məsuliyyət, nəticəyönlülük.


Əsas vəzifələri

 

  •            Mağaza personalının işinin təşkili.
  •            Mağazada plan göstəricilərinin əldə olunmasını və yüksək səviyyəli servis  təmin etmək 
  •            Mağazada əmtəə-material dəyərlərinin uçotu, yerdəyişməsi və qəbulu ilə bağlı bütün proseslərə nəzarət  etmək.
  •            Mağazanın satış nəticələri və xidmət keyfiyyətini təhlil etmək, ticarət prosesinin keyfiyyətini artırmaq üzrə tədbirlər tətbiq etmək
  •            Mağaza əməkdaşlarının işi və onlar tərəfindən vəzifə öhdəliklərinin və Xidmət Standartlarının yerinə yetirilməsinə nəzarət etmək.
  •            Malların  Yerləşdirmə Qaydalarına uyğun olaraq yerləşdirilməsi, nişanlanması, həmçinin vitrlərin tərtibatı
  •            Mağazada bütün əməliyyatlara nəzarət etmək.
  •            Təftiş və inventarizasiyaları təşkil etmək və iştirak etmək.
  •            Məsləhətçilərin fərdi göstəricilərini təhlil və nəzarət etmək.
  •            Rəhbərliyə bütün hesabatları hazırlayıb təqdim etmək.


Şirkətin təklif etdikləri:


  •           Nəticə nailiyyəti üçün bonuslar daxil olmaqla ləyaqətli gəlir
  •           Korporativ təlim və treninqlər.
  •           Peşəkar artım və inkişaf.
  •           Əmək müqaviləsi ilə rəsmiləşdirilmə.
  •           Ödənişli nahar.

 

İddialı namizədlər CV-lərini (foto ilə)  cv@ideal.az ünvanına “Mağaza direktoru” vəzifəsini qeyd etməklə göndərə bilərlər.

Yalnız yuxarıda qeyd olunmuş tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibənin növbəti mərhələlərinə dəvət olunacaqlar.

 




APARICI EKONOMETRİK/ANALİTİK


Əsas vəzifələri:



  •                 Hesabat və standart formalarının hazırlanması
  •                 Şirkətin əsas göstəriciləri üzrə analitik hesabatların hazırlanması
  •                 Şirkətin rəhbərliyi üçün loyallıq proqramı üzrə aylıq, rüblük və illik hesabatların hazırlanması
  •                 Loyallıq proqramı çərçivəsində marketinq aktivlikləri üzrə büdcənin hazırlanmasında iştirak etmək
  •                 Müştərilərin MB-ın seqmentasiyası
  •                 Bazar və rəqib loyallıq proqramlarının analizi
  •                 Xarici analitik şirkətlərlə qarşılıqlı əlaqə
  •                 Loyallıq proqramı üzrə partnyorlar üçün analitik hesabatların hazırlanması
  •                 Müştərilərlə əlaqələr çərçivəsində yeni layihələrin tərtib olunmasının effektliyinin hesablanması
  •                 Loyallıq proqramı üzrə müştəri axınının azalması üzrə analiz
  •                 Marketinq aktivliklərinin effektivliyinin analitikası, hesabat, analizin yekunları üzrə nəticələrin formalaşdırılması

 

Tələblər:


  •                 Ali təhsil (marketinq, iqtisadiyyat, maliyyə, proqramlaşdırma)
  •                 MBA dərəcəsinin olması mütləqdir
  •                 Analitik və ya maliyyə analitiki vəzifəsində ən azı 2 il iş təcrübəsi
  •                 ERP sistemlər ilə iş təcrübəsi (1C, və ya digərləri.)
  •                 Analitik hesabatların tərtib edilməsi, marketinq araşdırmalarının aparılması, məlumatların işlənməsi sahəsində təcrübə
  •                 MS Excel proqramından yüksək səviyyədə istifadə qabiliyyəti, makrosların, SQL sorğuların yazılması.
  •                 Microsoft Visual Basic makroslarını bilən namizədlərə üstünlük veriləcək.
  •                 İnformasiya analizinin əsas metodlarını bilmək
  •                 Analiz, nəticə, tövsiyələri PowerPoint-də təqdim etmək bacarığı
  •                 Azərbaycan və rus dillərinin biliyi
  •                 Analitik düşüncə, sistemlilik, ədədi məlumatları təqdim etmək və izah etmək bacarığı


Şirkətin təklif etdikləri:


  •                 Əmək kitabçası üzrə rəsmiləşdirmə
  •                 5 günlük iş qrafiki 
  •                 Peşəkar komanda ilə işləmək imkanı
  •                 Şəhərin mərkəzində ofis     


Zəhmət olmasa, CV-lərinizi vəzifənin adını qeyd etməklə cv@ideal.azünvanına göndərin.

Yalnız yuxarıda qeyd olunmuş tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibənin növbəti mərhələlərinə dəvət olunacaqlar.




Büdcə və hesabat şöbəsinin rəhbəri


Əsas vəzifələri:

  •       Aylıq maliyyə hesablarının bağlanılması və icra prosesinə nəzarətin qurulması
  •       Müvafiq vergi uçotunun, idarəetmə uçotu və maliyyə hesabatının verilməsi üçün 2015-ci il üzrə  mühasibatlığın ERP sisteminə (1C) daxil edilməsinin  təşkili.
  •       Daxili nəzarət, siyasətlərin və səmərəli mühasibat uçot sisteminin qurulması və inkişaf etdirilməsi
  •       Şirkətin fəaliyyəti və bazar təhlili üzrə  aylıq və illik idarəetmə hesabatların hazırlanması
  •       Layihənin xərc proqnozları, xərclərin izlənilməsi və nəzarətin həyata keçirilməsi.
  •       Xərclərin büdcədən artıq istifadə edilməməsi üçün erkən xəbərdarlıq sisteminin yaradılması
  •       Başqa şöbələrin işçilərinin aylıq department üzrə  büdcə hazırlanılması prosesində texniki dəstək və nəzarətin həyata keçirilməsi və digər maliyyə sorğularını cavablandırmaq
  •       BMHS-ə uyğun olaraq maliyyə hesabatlarının hazırlanması
  •       Illik məqsədləri yaradılmasında köməklik etmək və şirkətdən kənar məsləhətçilərə (auditorlar kimi) lazımı məlumatların təqdim edilməsi;



Tələblər:


  •          Ali təhsil (iqtisadiyyat və maliyyə)
  •          Analoji vəzifələrdə ən azı 3 il iş təcrübəsi
  •          Planlaşdırma, idarəetmə, maliyyə menecmenti sahəsində peşəkar bacarıqlar
  •          MS Excel, ERP, 1С proqramlarından yüksək səviyyədə istifadə etmək bacarıqları
  •          Dil bilikləri: azərbaycan, rus, ingilis – yüksək səviyyədə



Şirkətin təklif etdikləri:



  •                 Əmək kitabçası üzrə rəsmiləşdirmə
  •                 5 günlük iş qrafiki 
  •                 Peşəkar komanda ilə işləmək imkanı
  •                 Şəhərin mərkəzində ofis     




Zəhmət olmasa, CV-lərinizi vəzifənin adını qeyd etməklə cv@ideal.azünvanına göndərin.

Yalnız yuxarıda qeyd olunmuş tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibənin növbəti mərhələlərinə dəvət olunacaqlar.




Motivasiya və əmək haqqı üzrə mütəxəssis (Payroll Manager)


Tələblər:

  •          Ali iqtisadi və ya texniki təhsil
  •          Böyük şirkətdə analoji vəzifə və məsuliyyətlərlə ən azı 3 il iş təcrübəsi.
  •           Vaxt, say, hazırlanma, əmək haqlarının analizi və əmək haqqının plan fondunun normalarının hesablamasında təcrübə
  •           Əmək haqqı sistemlərinin və motivasiya sistemlərinin hazırlaması təcrübəsi
  •          Qreydinq sisteminin hazırlama və tətbiqi təcrübəsi
  •          KPİ-nın hazırlama və tətbiqi təcrübəsi
  •          Tarif torlarının və vəzifə maaşları cədvəllərinin qurulmasının metodikalarını bilmək
  •          Kəmiyyət və keyfiyyət göstəricilərinin iqtisadi təhlil metodlarını bilmək
  •          Maddi və qeyri-maddi motivasiya alətlərini bilmək
  •          İnformasiya təhlilinin əsas metodlarını bilmək
  •          Əmək haqqı bazarı üzrə tədqiqatların təhlili təcrübəsi
  •          MS Excel proqramında yüksək işləmək qabiliyyəti
  •          İqtisadiyyat, əmək qanunvericiliyi, əməyin təşkili, ödəniş və personalın idarə olunması  sahəsində normativ və qanunvericilik aktlarını bilmək
  •          Analitik düşüncə, sistemlik, say məlumatlarını izah etmək və təqdim etmək bacarığı, rəqəm və sənədlərlə (böyük həcmli informasiyalı) işləmək bacarığı.


Əsas məsuliyyətlər:


  •          Şirkətdə əmək haqqı sistemlərinin hazırlaması, tətbiq edilməsi, fəaliyyətinin kontrolu
  •          Əməyin ödənilməsinə çəkilən xərclərin optimallaşdırılması üzrə tədbirlərin hazırlanması
  •          Əməkdaşların mükafatlandırılması üzrə mövcud sistemlərinin təhlili və yeni sistemlərinin hazırlanması
  •          Bölmə və vəzifələr üzrə KPI hazırlanması
  •          Büdcələşdirmə və personal üçün xərclərə nəzarət (Əməyin ödənilməsi fondu)
  •          Say və əmək haqqı üzrə aylıq hesabatların və işçi heyəti üzrə digər analitik hesabatların tərtib edilməsi
  •          Personalın sayının optimallaşdırılması və planlaşdırılması, əməyin normalaşdırılması, iş qrafiklərinin müəyyən olunması
  •          1с-də əmək haqlarının hesablanmasının avtomatlaşdırılması üzrə proqramda iştirak etmək
  •          Əmək haqqının daimi və dəyişən hissələrinin hesablanması
  •          Vəzifələrin qreydləşdirilməsi sisteminin tətbiqi və işlənməsi, qəbul olunmuş qreyd sistemi üzrə vəzifələrin qiymətləndirilməsi
  •          Əməyin ödənilməsi sisteminin tənzimlənməsi, əməkdaşların motivasiyası haqqında müddəaların hazırlanması
  •          Əmək bazarının icmallarının həyata keçirilməsi, maaşların səviyyələrinin analizi



KASSİR

Tələblər: 



  •          Təhsil: ali, orta xüsusi
  •          Kassir vəzifəsində ən azı  2 il iş təcrübəsi
  •          Kassa aparatı ilə iş təcrübəsi
  •          Kassa intizamı və kassa əməliyyatlarının aparılma qaydasını bilmək
  •          Savadlı nitq, Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək 
  •          Diqqətlilik, xoşməramlılıq, nəzakət, ünsiyyətlilik, öyrənmək arzusu,məsuliyyət, xoşagələn xarici görünüş.

 

Əsas vəzifələri: 

  •          Kassanın fasiləsiz işini təmin etmək
  •          Alıcılarla mal və xidmətlərə görə hesablaşmaları həyata keçirmək
  •          Servisin yüksək standartları təmin etmək

 

Şirkətin təklif etdikləri:


  •         Nəticə nailiyyəti üçün bonuslar daxil olmaqla ləyaqətli gəlir
  •         Korporativ təlim və treninqlər.
  •         Peşəkar artım və inkişaf.
  •         Əmək müqaviləsi ilə rəsmiləşdirilmə.
  •         Ödənişli nahar


                

İddialı namizədlər CV-lərini (foto ilə)  cv@ideal.az ünvanına “Kassir” vəzifəsini qeyd etməklə göndərə bilərlər.

Yalnız yuxarıda qeyd olunmuş tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibə üçün dəvət olunacaqlar.




SATICI KONSULTANT

Əsas vəzifələri: 


 

  •          Mal üzrə müştərilərə tövsiyə vermək
  •          Yüksək servis standartlarını təmin etmək
  •          Qiymət siyahıları və malların üzərindəki qiymətlərin uyğunluğunu təmin etmək  
  •          Malların tam satış öncə hazırlığını həyata keçirmək
  •          Malları satış zalında Şirkətin standartlarına uyğun yerləşdirmək



Tələblər:



  •          Təhsil: ali, xüsusi orta 
  •          Aktiv satış sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi 
  •          Kosmetika və parfumeriyaya maraq
  •          Savadlı nitq, Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək 
  •          Fəal həyat mövqeyi, diqqətlilik, xoşməramlılıq, nəzakət, ünsiyyətlilik, öyrənmək arzusu,məsuliyyət, xoşagələn xarici görünüş.

 

Şirkətin təklif etdikləri:


  •           Nəticə nailiyyəti üçün bonuslar daxil olmaqla ləyaqətli gəlir
  •            Korporativ təlim və treninqlər.
  •            Peşəkar artım və inkişaf.
  •            Əmək müqaviləsi ilə rəsmiləşdirilmə.
  •            Ödənişli nahar

 

İddialı namizədlər CV-lərini (foto ilə)  cv@ideal.az ünvanına “Satıcı konsultant” vəzifəsini qeyd etməklə göndərə bilərlər.

Yalnız yuxarıda qeyd olunmuş tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibə üçün dəvət olunacaqlar.